Daca produsul nu corespunde cerintelor dvs. este suficient sa il returnati in termen de 14 zile in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista) in stare intacta la adresa: Piata Revolutiei, Nr. 11, Bloc E1, Parter, Botosani.
Ne angajam sa vi-l schimbam sau daca doriti va rambursam banii in cel mult 30 de zile de la data returnarii (prin transfer bancar in contul specificat in scris de catre client) dupa cum urmeaza:
• Produsul a fost returnat la cererea dvs. fara un motiv specific: va rambursam valoarea produsului, taxele de expediere fiind suportate de catre dvs.
• Produsul a fost returnat din vina noastra: va rambursam valoarea produsului, taxele de expediere retur fiind suportate de compania Ecoland Production. (Costul returului este suportat de compania Ecoland Production numai daca returul se realizeaza prin intermediul companiei de curierat Fan Courier.)
Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral comanda, notificand in scris sau telefonic ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 lit. b).
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).
ATENTIE: Desigilarea flaconului echivaleaza cu anularea returului.
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.